۷ راه ساده جهت كم كردن حجم مصرفي غذا و حفظ سلامتي - اوه | آوای زندگی

مجله آنلاین / تغذیه

۲۹ , دی , ۱۳۹۵

به اندازه غذا بخوریم

  • مصرف سالاد و ميوه قبل از غذا را فراموش نكنيد زيرا اين امر باعث مي شود هنگام غذا خوردن زودتر سير شويد و بهترين روش جهت جلوگيري از زياده روي در مصرف غذاست.
  • صبحانه را از وعده غذايي خود حذف نكنيد زيرا اين كار باعث مي شود حجم ناهار شما افزايش يابد و در نتيجه باعث افزايش وزن خواهد شد.
  • به راحتي از خوردن انواع شيريني ها، شكلات و تنقلاتي كه به شما تعارف مي شود خودداري فرماييد.
  • با هر فنجان چاي بيش از يك حبه قند مصرف نكنيد همچنين از مصرف انواع كاكائوها و شكلات ها به همراه چاي خود پرهيز نماييد.
  • از حجم مواد غذايي كه در هر وعده غذايي به طور معمول استفاده مي كرديد مقداري كم كنيد.
  • هنگام خوردن غذا، روغن هاي اضافي روي خورش را ميل نكنيد و از ريختن روغن اضافي و كره بر روي چلو اجتناب نماييد.
  • و در انتها نيم ساعت پياده روي روزانه را فراموش نكنيد.
 اشتباهات تغذیه که حتی افراد سالم نیز مرتکب میشوند

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مادی و معنوی این تارنما متعلق به گروه صنعتی پاکشو می‌باشد.     uniqosoft